منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 21
بازدید هفته : 6
بازدید ماه : 363
بازدید کل : 99902
تعداد مطالب : 255
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1






تاریخچه کانگ فو توآ21

کانگ فوتوآ-21 در سال 1379 توسط دکتر احمد سلامی بنیان نهاده شد . استاد سلامی از پیشکسوتان کانگ فوتوآ در ایران و جزء اولین راهدانان طریقت دانایی هستند که موفق به دریافت شالبند در کونگ فو می شوند .

استاد سلامی سرهنگ بازنشسته نیروی انتظامی و دارای در جه فوق لیسانس تربیت بدنی از دانشگاه تربیت مدرس با ارائه تز علمی  با عنوان مقایسه دو روش طب سوزنی و ورزش درمانی در بیماان مبتلا به کمردرد و هم اکنون در مرحله دفاع از پایان نامه    دکترای بیومکانیک با تز علمی با عنوان بررسی تاثیر حرکات بیومکانیکی بر روی خون ، قلب و مغز ، بین دو گروه ورزشکا و غیر ورزشکار در دانشگاه باکو هستند و عضو هیأت علمی دانشگاه نیز می باشند .

کانگ فو توآ – 21 بر اساس منشور سه گانه زیر بنیان نهاده شده است :

1-21 مرحله تکنیکی

2- بنیان دانشکده انشاء تن و روان

3- التزام عملی به هفت مایگاه علمی


این سبک دارای اساسنامه 27 ماده ای و اولین سبکی است که بعد از 32 سال فعالیت به ثبت و تصویب فدراسیون ورزشهای رزمی رسیده که با تشکیل فدراسیون کونگ فو هم اکنون یر نظر این فدراسیون فعالیت می کند . بر اساس منشور کانگ فوتوآ - 21  و اساس نامه این سبک همراهان ( کانگ فوکاران ) جهت بالا بردن سطح علمی با گذراندن دروس دانشگاهی به پیشرفت های بزرگی نائل می آیند . این
امر به مصداق آیه (( هل یستوی الذین یعلمون و الذین لا یعلمون )) می باشد که همه همراهان باید در کنار تربیت جسم ، تربیت روان نیز داشته باشند و مسلما یک همراه تحصیل کرده و آشنا به علوم فیزیولوژی و سیکالوژی در تمرین دادن موفق تر ظاهر خواهد شد . همچنین هر ساله با برگزاری کنگره های مختلف در سطح کشور ، تحقیقات و مقالات علمی همراهان ارائه می گردد که تاکنون بیش از 3۹ کنگره علمی د این سبک برگزار شده است .


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: همراه طریقت دانایی تاريخ: سه شنبه 14 شهريور 1391برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

با سلام وعرض خوش آمدگويي خدمت همراهان و دوستان عزیز امیدوارم از مطالب وبلاگ استفاده و خوشتون اومده باشه .از شما میخوام نظرات انتقادات و پیشنهاداتتونو برامون ارسال کنید ممنون میشیم ما را همراهی کنید توآ سبک جهانی کانگ فوتوآ-21 با بهره گیری از روشهای علمی و عملی هفت مایگاه تکاملی(توآ-21)

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to toa21shahinshahr.LoxBlog.Com | Template By: h.tarrah